Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Bądź fit z Home&You

Kiedy świąteczne lenistwo odchodzi w zapomnienie, a sylwestrowe bąbelki ulatują w niepamięć, kobiety – i nie tylko – jak mantrę powtarzają: w tym roku będę wyglądać i czuć się lepiej! Świadczą o tym tłumy w klubach fitness i siłowniach, rosnące statystyki na profilach znanych trenerek i kolejki do dietetyków. Marka à Tab podpowiada, od czego zacząć i o czym warto pamiętać, aby tym razem zrealizować swoje postanowienie.

Celebrowanie posiłków

Francuzi i Włosi na stałe wpisali do swojej tradycji wspólne spożywanie posiłków. Pora obiadowa między godziną 12 a 14 to czas, kiedy wykonywanie telefonów mogących zakłócić jedzenie, postrzegane jest jako nietakt. W dzisiejszym świecie wdrożenie zasady nieśpiesznie spożywanych dań nie jest proste. Śniadanie w drodze, goniące terminy, późne powroty do domu – to codzienna rzeczywistość milionów ludzi. W takim przypadku, regularne posiłki w ciągu dnia łatwo zastępujemy pizzą pochłanianą późnym wieczorem. Tymczasem, dobre samopoczucie powinno nam towarzyszyć nie tylko podczas jedzenia, ale także tuż po nim. Kaloryczne przekąski tuż przed snem z pewnością tego nie zagwarantują.

Smacznie w pracy

Spędzając coraz więcej czasu w pracy, spożywamy w niej niemal wszystkie posiłki. Warto zatem poświęcić chwilę, by przygotować je samemu w domu – będzie nie tylko taniej, ale przede wszystkim pysznie i zdrowo. Nieocenione okażą się plastikowe lunchboxy ze szczelnym zamknięciem i zestawem sztućców, które znajdziemy w sklepach à Tab. Jakie menu do nich zapakować? Na śniadanie wybierzmy jogurt naturalny, dodając do mniejszego pojemnika suszone owoce lub muesli. Na drugie śniadanie zjedzmy sałatkę – przygotuje się praktycznie sama, jeśli wykorzystamy specjalne narzędzie do siekania warzyw lub owoców. Wystarczy tylko oddzielnie zapakować dressing, który dodamy tuż przed jedzeniem. Jeśli chcemy zabrać do pracy zupę krem – najlepiej sprawdzi się słoik z rączką. Restauracje właśnie w takim pojemniku serwują już dosłownie wszystko – od przystawek po desery. Tak przygotowane pojemniki wystarczy rano zapakować do specjalnego lunchowego etui i cieszyć się w pracy pysznymi daniami.

Eliksir życia

Złotą zasadę o wypijaniu minimum 2 litrów wody dziennie słyszał już chyba każdy. Jej dobroczynny wpływ na organizm nie jest powtarzanym z ust do ust mitem. Dostarczanie odpowiedniej ilości płynów podczas odchudzania ma szczególne znaczenie, ponieważ jej niedobór może doprowadzić do zakwaszenia organizmu. Wodę należy pić regularnie, najlepiej małymi łykami, ponieważ wypicie dużej ilości naraz może spowodować szybsze wypłukiwanie soli mineralnych z organizmu. Kolorowy bidon zawsze pod ręką pomoże wprowadzić ten zdrowy nawyk. Aby urozmaicić jej smak, do specjalnego pojemnika znajdującego się w środku wystarczy wrzucić plasterki cytryny, listki mięty lub dowolne owoce. Taki napój jest nie tylko pyszny, ale także pozbawiony cukru, który znajduje się w sokach i słodzonych napojach.

Gadżety dla zdrowia

W zdrowym postanowieniu z pewnością pomogą wytrwać praktyczne naczynia kuchenne, które pozwolą na przygotowanie potraw na parze, bez tłuszczu. Trzyczęściowe zestaw do gotowania na parze to idealne rozwiązanie na pożywny, zdrowy i smaczny obiad. Możemy zawiesić je jednocześnie na rondlu, gotując w tym samym czasie 3 różne składniki posiłku. Jajko sadzone bez tłuszczu? To możliwie, jeśli skorzystamy z zestawu M-Cuisine, który z powodzeniem możemy przechowywać w pracy i tam cieszyć się drugim śniadaniem na ciepło.

W walce o dobrą kondycję i siły witalne warto otaczać się sprzymierzeńcami. Sprawdzone i skuteczne porady oraz kuchenni pomocnicy z pewnością zwiększą nasze szanse na wygraną.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *