MAGGI z nowym smakiem umami
Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za launch nowego produktu – sosu sojowego MAGGI. Kampania rusza w połowie lutego.
Nowy Sos sojowy MAGGI pozwala poczuć w tradycyjnych potrawach pełnię smaku umami. Inspirowany tradycyjnym, ręcznie malowanym chińskim smokiem, sos MAGGI, doskonale sprawdzi się w codziennej kuchni Polaków, ponieważ jego receptura powstała właśnie w zgodzie z polskimi smakami.
Agencja Hand Made zajęła się kompleksową obsługą kampanii od idei, przez sesję zdjęciową tradycyjnych polskich dań, wzbogaconych o nutę orientu, aż po kreację filmów promocyjnych, stronę www, formaty reklamowe oraz całą komunikację w mediach społecznościowych. Nowy sos sojowy MAGGI dostępny jest już w sklepach stacjonarnych i internetowych.
Maggi (marka należąca do portfolio Nestlé), to międzynarodowa marka przypraw, zup, sosów, makaronów oraz innych dodatków spożywczych. W Polsce znana głównie z przyprawy w płynie, która dodaje specjalnego smaku potrawom.