Teraz czytane
Prosto, zdrowo, pysznie – kanapka na drugie śniadanie

Prosto, zdrowo, pysznie – kanapka na drugie śniadanie

W wirze codziennych obowiązków często zapominamy o tym, jak ważnym posiłkiem jest drugie śniadanie. Pomijamy je lub w pędzie sięgamy po gotowe przekąski, które na krótko pozwolą zapomnieć o głodzie, jednak nie dostarczają organizmowi wartościowych składników. Warto to zmienić – przygotowanie pysznego, zdrowego drugiego śniadania nie zabiera dużo czasu. Najprostsze rozwiązania bywają najlepsze – kanapka, świeże jabłko, orzeźwiający sok tłoczony – tyle wystarczy, by cieszyć się naturalnym smakiem.

Kanapka nie musi być nudna – dodatek warzyw, owoców, pestek i ziaren pozwoli stworzyć smakowe kompozycje, które idealnie wpiszą się w Twoje kulinarne upodobania. Nie zapomnij o świeżym, soczystym jabłku. Te od Braci Sadowników dojrzewają zgodnie z kalendarzem dyktowanym przez naturę. Są zrywane ręcznie i co ważne – niewoskowane. Gala to owoc słodki, o kruchym i jędrnym miąższu. Jeśli wolisz bardziej kwaśny smak – idealnym wyborem będzie Idared.

Orzeźwienie zapewni 100% sok tłoczony na zimno – Tłoczone Jabłko. Bracia Sadownicy wierzą, że to, co naturalne nie wymaga dodatkowych zabiegów, dlatego sok Tłoczone Jabłko ma prosty skład i nie zawiera dodatku cukru, barwników, aromatów. Natura podpowiada też najlepsze smaki. Tłoczone Jabłko słodkie odmiany powstaje z najbardziej słodkich, soczystych owoców. Tłoczone Jabłko z pigwą jest przyjemnie kwaskowe, Tłoczone Jabłko ze śliwką – lekko wytrawne, a Tłoczone Jabłko z marchewką – naprawdę słodkie, lecz nadal orzeźwiające.

Sięgnij po codzienną przekąskę w niecodziennej formie!

Kanapka z chleba żytniego, z jabłkiem, burakiem i serem solankowym

 

 

Składniki:

chleb żytni na naturalnym zakwasie

masło

ser solankowy (à la feta)

plastry gotowanego buraka

ćwiartka jabłka pokrojona w plastry

Zobacz również
jak wybrać czajnik elektryczny

szpinak

mieszanka pestek dyni i ziaren słonecznika

oliwa z oliwek

sól i pieprz

Sposób przygotowania:

Dwie kromki pieczywa posmaruj masłem. Na jednej kromce połóż ser, a na nim kilka cienkich plastrów ugotowanego buraka. Posyp świeżo zmielonym pieprzem i ewentualnie odrobiną soli (pamiętaj, że ser jest słony). Połóż plastry jabłka, garstkę umytego i osuszonego szpinaku. Całość posyp mieszanką pestek dyni i nasion słonecznika (możesz je wcześniej uprażyć) i skrop oliwą z oliwek. Przykryj drugą kromką – gotowe!

Zobacz komentarze (0)

Zostaw komentarz

Your email address will not be published.

© 2019 ABCgotowanie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Przewiń do góry