Teraz czytane
MAGGI z nowym smakiem umami

MAGGI z nowym smakiem umami

smak umami

Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za launch nowego produktu – sosu sojowego MAGGI.  Kampania rusza w połowie lutego.

Nowy Sos sojowy MAGGI  pozwala poczuć w tradycyjnych potrawach pełnię smaku umami. Inspirowany tradycyjnym, ręcznie malowanym chińskim smokiem, sos  MAGGI, doskonale sprawdzi się w codziennej kuchni Polaków, ponieważ jego receptura powstała właśnie w zgodzie z polskimi smakami.

Agencja Hand Made zajęła się kompleksową obsługą kampanii od idei, przez sesję zdjęciową tradycyjnych polskich dań, wzbogaconych o nutę orientu, aż po kreację filmów promocyjnych, stronę www, formaty reklamowe oraz całą komunikację w mediach społecznościowych. Nowy sos sojowy MAGGI dostępny jest już w sklepach stacjonarnych i internetowych.

Zobacz również
Posypki smakowe: Dodatek, który zmienia smak naszych potraw 14

Maggi (marka należąca do portfolio Nestlé), to międzynarodowa marka przypraw, zup, sosów, makaronów oraz innych dodatków spożywczych. W Polsce znana głównie z przyprawy w płynie, która dodaje specjalnego smaku potrawom.

Zobacz komentarze (0)

Zostaw komentarz

Your email address will not be published.

© 2019 ABCgotowanie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Przewiń do góry