Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

MAGGI z nowym smakiem umami

Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za launch nowego produktu – sosu sojowego MAGGI.  Kampania rusza w połowie lutego.

Nowy Sos sojowy MAGGI  pozwala poczuć w tradycyjnych potrawach pełnię smaku umami. Inspirowany tradycyjnym, ręcznie malowanym chińskim smokiem, sos  MAGGI, doskonale sprawdzi się w codziennej kuchni Polaków, ponieważ jego receptura powstała właśnie w zgodzie z polskimi smakami.

Agencja Hand Made zajęła się kompleksową obsługą kampanii od idei, przez sesję zdjęciową tradycyjnych polskich dań, wzbogaconych o nutę orientu, aż po kreację filmów promocyjnych, stronę www, formaty reklamowe oraz całą komunikację w mediach społecznościowych. Nowy sos sojowy MAGGI dostępny jest już w sklepach stacjonarnych i internetowych.

Maggi (marka należąca do portfolio Nestlé), to międzynarodowa marka przypraw, zup, sosów, makaronów oraz innych dodatków spożywczych. W Polsce znana głównie z przyprawy w płynie, która dodaje specjalnego smaku potrawom.

 

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *